Přidat odpověď
Já se musím podívat, ale taky myslím že snad ani ty dvojky nedávala, určitě ne na začátku první třídy. Prostě buď jedničku, anebo zkusíš to příště. A taky myslím že se snažila aby každé dítě ten "úspěch" zažilo a našla něco co umí, co mu jde a za co ho může pochválit.
Byla skvělá.
A to jsem si fakt "užila" u češtiny, mám dva dyslektiky, takže jsem fakt ocenila ten individuální přístup. A že je dokázala nadchnout že ty první roky chodili do školy rády (což tedy postupně ve vyšších ročnících je pak pustilo), ale jsem ráda za ten pozitivní začátek.
Já sama bych na jedničky netlačila, myslím že by stačilo zejména u prvňáků třeba pochvaly nebo slovní hodnocení, ale děti je chtějí, i ty moje na ně byly pyšné, a to jsem známky nikdy moc neřešila.
Předchozí