Přidat odpověď
ale on nemá v první třídě v listopadu ani plynule číst ani umět násobit, má se začít orientovat v číslech, resp., počtech, poznávat první písmena a učit se je psát. Zažila jsem u starší dcery strašně ambiciózní učitelku, která děti mordovala. Ale ani ta nedávala touto dobou ani dvojky. Možná 1-. Učitelka druhé dcery je přísná, náročná, ale vlídná a k dětem má vztah, děti ji berou. Rozhodně tam neměly ani v prvním pololetí první třídy všichni samé jedničky, ale všichni věděli proč a nikdo to (myslím) nebral jako příkoří. S některými postupy které používá sice nesouhlasím, ale protože je znát že ví, co dělá, tak to nijak neřeším. Třetí dítě jsem dala do alternativní třídy, mají Hejného a genetickou metodu včetně comenia script, umí pár písmen, číst odmítá, matematika ho baví. Je to nespolupracující prvňák se špatným sebevědomím a nechci, aby mu po něm někdo šlapal, chci, aby měl školu rád, respektive aby měl rád poznávání všeho okolo sebe. Do páté třídy mají slovní hodnocení, takže řešit cokoli budu nejdříve někdy na konci druhé třídy.
Předchozí