Přidat odpověď
Můj kluk vloni, v první třídě, nosil čtyřky z diktátu. Paní učitelka mi ještě vysvětlovala, že tu čtyřku má ze známosti a aby nebyl demotivovaný. Učitel, který tohle dělá, není "fajn". Dala jsem ho k jiné učitelce.
Ze zkušenosti: počty chtějí pravidelný tréning v KLIDU. Kartičkovou metodu. Ačkoliv to teď je proti módě, nepočítat na prstech. Pokud ještě nemá zažité pochopení, jak se sčítá a jak odčítá, tak počítadlo nebo dost dětí to rychleji pochopí krokováním po podlaze. Jak to pochopí, ještě procvičit s počítadlem a pak ho schovat a počítat zpaměti. Pokud udělá jednu chybu na deseti příkladech, když je v klidu, tak mu to spíš je jasné a špatnou známku má z nezvládnuté stresové situace. Učitel je idiot, když mu tohle způsobuje. Na druhou stranu, potřebuje si nacvičit i to, rychlý okamžitý výkon. Ale nejdřív to musí umět pomalu. Potom se jde na ten diktát tak, že počítá každý druhý příklad. Ob jeden udělá jen pomlčku. Jak u začne jít to, jde na celý diktát. Pětky se nadávají, hodnotí se pokrok.
Předchozí