Přidat odpověď
"napsal, že více času mu dát nemůže. "
proč ne? Ono když se chce, leccos jde....
Já mám dvě dys děti. V první a druhé třídě k nim měla učitelka určitě individuální přístup, bez papíru. IVP jsem žádalal až před nástupem na 2stupeň a hlavně proto aby mohli chodit na hodinu speciální podpory, aby škola na to mohla dostat financování.
A to co jsme měli v "papírech", tak to vlastně učitelka dělal asi dřív.
U nás se to navíc týkalo češtiny, takže to zasahovalo do skoro všech předmětů.
Každopádně hodina se speciální pedagožkou je dobrý nápad, pokud je dobrá, tak přece jen leccos pozná.
On i ta porucha pozornosti to ještě být nemusí, prvňáček si fakt ještě zvyká, není to nic neobvyklého. A navíc to mají letos mrňousové ztížené coronou.
Předchozí