Přidat odpověď
Divoká Báro, na tohle jsme naráželi od ZŠ po gympl skoro všude. Víš jaký je reálný důvod, proč se to nepíše do testových sešitů?
1. Učitel nechce domů tahat sešity. Je to těžké nosit domů třeba 90 sešitů ze 3 tříd. Nosit to na hadrech je jednodušší. (Náš třídní to řešil, že si předepsal přesně typ sešitu - tenkej...)
2. Musí mít stabilní cyklus práce s těmi sešity. Nemůže dát písemku hned následující hodinu, pokud to neopravil (což mnohde trvalo týden i déle).
3. Což ho může zbavit varianty: "Naštvali jste mě, rozdejte si papíry, napíšeme si písemku."
4. Sešit se může zadrhnout doma, a pak to stejně píšou na hadr. (Zaprvé to náš třídní řešil hned prací navíc domů, zadruhé děti si zvyknou nosit sešit na písemky s sebou. Zatřetí to pak byla povinnost vlepit. Začtvrté, náš učitel prostě chtěl, aby mu vše opravené bylo položeno před hodinou na roh katedry. Dopsané úkoly, práce na víc, nepovinné příklady, dolepené písemky... A hezky pohromadě. Jinak 5 - dneska spíš nějak opravitelné mínus do práce v hodině.)
5. Rodiče daleko častěji přijdou na chyby v opravách písemky. Ale taková zpětná vazba bývá dobrá. Někdy ale se zjistí věci, při nichž by se měl důstojník zastřelit a učitel na si na hlavu svrhnout bystu Amose. Například, že něco učitel naučil úplně blbě, protože to sám nepochopil. Nejhorší bylo, když jsem to musel podruhé vysvětlovat v lístečku a ještě psát odkaz na Khanovu školu...
Předchozí