Přidat odpověď
Tak mne napadá, že třeba ten personál na to "nemá", to těm starečkům vysvětlovat. Na konec třeba si tam některý ze seniorů někdy let balonem, notebook jednou napsal a někdo mu ho splnil (někdo kdo má firmu na lety balonem voucher, který by mu propadl, starší notebook, který už v rodině neužije..., někdo bohatý, kdo takový výdaj neřeší, tak pak jako personál vysvětluj ostatním seniorům, že jejich přání je příliš nákladné. Oni ti třeba budou stále říkat, ale ten a ten si napsal a dostal to, tak proč ne já ? No a odpověd mne nenapadá jiná než, že má ten senior pravdu. Když si to chce přát, tak proč ne.
A pak jednomu tu "vymluvíš" a druhý si ten let balonem, cestu do Louvru napíše a ten co ustoupil dostane malý dárek, ten druhý pojede na výlet... no a co pak ta ošetřovatelka. Bude v pozici proč jste mi vysvětlovali, že toto si psát nemám, když on si napsal a jede.. to jsem si také moc přála. Já bych nechtěla být v pozici toho personálu. Za to, že budu někoho usměrňovat mi nikdo nic nedá, naopak riskuju, že vlastně ještě někomu vlastně ublížím a udělám ho neštastným. Možná se mýlím, ale napadá mne, že takhle to také může být.
Předchozí