Přidat odpověď
neznámá řešila bych to s dítětem i s učitelkou. Protože bych se domnívala, že tohle jsou začátky toho, o čem píše zakladatelka. Křik nemá smysl. Proč nefunguje domluva? Jiné povinnosti plní? Jak si to představuje dál ? Nechce studovat, chce jen hrát hry? Je mu jedno, co bude dál?
Kdyby učitelka byla dobrá a vedla výuku aktivně a komunikovala, tj. problém byl opravdu v synovi, který by ani po rozumné domluvě nebyl ochoten mít zapnutý zvuk a reagovat na učitleku, neotvírat ve vedlejším okně něco jiného atd., musel by se obejít bez on-line výuky, zřejmě o ni nemá zájem. Domluvila bych se s učitelkou, že mu zadá podklady ke samostudiu mimo on-line. Třeba by to vyhovovalo synovi víc a z učebnice by se učil sám, elektronika ho možná ruší v soustředění. I tak to může být.
Předchozí