Přidat odpověď
to, co se děje u nás, inkluze, není podpora, ale průměrování
kdo je hodně slabý, tomu pomůžeme, průměrný děti zvládne učitel sám a nadaný necháme nudit se a ony se nenaučí učit, ve výsledku budou mít na konci devítky problém být aspoň průměrní
tak to bývá, bohužel
přesně jak píšeš, dítě se stropem někdo v polovině šesté třídy má asistentku, která pomůže, aby zvládlo s ostatními projít až do devítky
nedá to nic nikomu
nadaný děti potřebují často pomoc úplně stejně intenzivní, bohužel, nemají nárok
mám dítě s ivp na nadání, má po3, protože jsme se domluvili se školou, že po4 by pro školu byly jenom další papíry navíc
děti s po3 nebo po4 už mají nárok na speciální školu, pro nadaný ale žádná taková není
já jsem pro integraci jakýchkoliv děti, ale tady je to špatný způsob
ať jsou všechny děti třeba v jedné škole, ale ať ta škola dostane dost pedagogů, kteří to zvládnou
není v mých silách věnovat se zároveň plnohodnotně dvěma nadaným, pěti slabým, třem s poruchou pozornosti, když je ve třídě 25 dětí a ještě k tomu všemu někteří z nich mají poruchu učení, můžou to být ti nadaní, i ti slabí, ale i ti průměrní
a samozřejmě je mezi nimi taky pár dětí se špatným sociálním zázemím a pár dětí nevychovaných
mít ve třídě asistenta nebo dva, ať je tam klidně dítě na vozíku s mentální retardací, ale není v silách jednoho učitele to zvládat
Předchozí