Přidat odpověď
Lassie, já jsem o tom přemýšlela, kdybych byla v kůži učitelky v naší malotřídce, jak bych to zvládala. Dvacet dětí ve třídě ve 2 nebo 3 ročnících. V každé třídě většinou někdo s inkluzí, většinou s jednou asistentkou dohromady. K tomu rozložení schopností dětí, vlastně každé by potřebovalo něco jiného. Tak za mě, když už to nejde jinak, tak se holt učitelka musí zaměřit na ty slabší, které ale nemají podporu v podobě asistentky.
Ideál by byly malé skupinky, dostatek personálu. Ale to leda dát dítě do soukromé školy, jenže pro nás je všechno daleko. Takže se ani nijak nezlobím, že děti neměly žádnou extra péči a asi se někdy nudily. Nechtěla bych to po té páté, to už by mi vadilo, ale ten první stupeŇ je učivo nenáročné a děti ještě dost hravé. Šlo mi tam víc o navázání vztahů s dětmi z okolí, škola tu plní i funkci kulturní, aby byly děti trochu spjaté s obcí.
Předchozí