Přidat odpověď
Suzo,
nemusí si vybudovat odpor ke škole. Ani to moc nedává smysl, odpor si přece člověk vybuduje k něčemu, co je mu nepříjemné nebo co ho trápí, ne k tomu, co ho nudí. Pokud nemá učitele, které ho za tu "nudu" nějak perzekvují, jen se "zabaví jinak". Sama jsem se nudila na prvním stupni, moje dítě zrovna tak, ale do školy chodilo rádo, protože tam mělo kamarády a byla tam legrace. A stejně jako já - což je zároveň odpověď pro Sally - se schází s kamarády ze základky, na základku hrozně rádo vzpomíná, chodí tam třeba na vánoční trhy (letos teda ne), baví se s bývalými učiteli, dokonce mám pocit, že ještě s jedním kamarádem byli navštívit i bývalou družinářku, paradoxně tu, kterou na prvním stupni nesnášeli. A, což je zde pokládáno za nemožné, i jako dítě pokládané za "mimořádně nadané" má jak kamarády, co šli na 8G, tak kamarády, co šli na učňák. Zrovna včera byl slavit narozeniny kamaráda, co do jejich třídy propadl na prvním stupni a učí se tuším na lakýrníka. Naopak na střední škole až tak spokojené není, pokud jde o spolužáky.
Předchozí