Přidat odpověď
Pokud je dítě na své škole spokojené, ještě bych to brala. Ono je mnoho nadaných lidí, kteří změnu nechtějí a nepotřebují. Pokud ne, jsou tam nějaké další možnosti (třeba IVP), ale to je zase postavené na tom, že bude učitel dítěte sdílet stejný názor, jako ten, kdo IVP doporučil. U nás byla učitelka vyloženě nas.aná, že má práci navíc. Přitom do poradny nás poslala ona s tím, že syn je mimo. Dostala tedy nějakou zprávu, napsala IVP, ale pro syna se nic nezměnilo. Naopak vygradovalo to shazování a ponižování, k tomu pak bagatelizace šikany.
Takže u nás až ten gympl. Po přijímačkách chtěla učitelka po synovi číslo, které měl u PZ, že se jako všichni podívají, jak dopadl. Syn řekl, že si to chce nechat jako překvapení na doma. A když se ukázalo, že byl (narozdíl od jejích favoritů) přijat, nastalo pár týdnů období "co tam s tebou budou jako dělat???!!!".
První rok na gymplu to bylo takové rozkoukávání, ale jak ho ti učitelé blíže poznali a začali oceňovat jeho práci a nadšení, je ze syna jiný člověk. Z nemluvného dítěte je dítě, které si udělá dobrovolnou prezentaci na zemák a ještě jí přednese před třídou.
Takže má zkušenost je taková, určitě změna k lepšímu. Ani si nepředstavuji, kdyby na té ZŠ zůstal.
Předchozí