Přidat odpověď
Senedro,
no "spravedlnost" je právě v tom, že rodičům není tak snadné se zavděčit a hlavně se nikdy nezavděčíš všem. Navíc jsem proto psala o schopnosti vyhovět požadavkům rodičů....protože rodiče opravdu mohou chtít víc to, aby dítrě bylo v pohodě, bez ohledu na to, jestli umí nebo neumí aplikovat Pythagorovu větu.
Ještě jsem nezažila třídu, kde by všichni chtěli totéž a kolegyně vlezdoprdelky by utáhly na vařené nudli všechny. Zato vlezdoprdelky, které se dokážou patřičně a dokonce na úkor ostatních kolegů prezentovat u toho jediného, kdo teď o odměnách rozhoduje, jsem zažila víc než dost.
Celkem mi to může být buřt, jsem teď v tom "správném" táboře, odměny mám a podle občasných poznámek o milém překvapení nejsem sama. Jen mě prostě napadlo, že právě ta nesourodost požadavků a očekávání je jediné, co může jakž takž poměřit, jestli učitel pracuje "dobře" (a opět, vůbec neřeším, kolik toho naučí, ale jen to, jak podle příjemců naplňuje očekávání).
Předchozí