Přidat odpověď
Tohle mi napsala... bonzovat na vedení moc nechci, ale opet mam pocit naproste bezmoci... ja nevim, netusim, proc se tohle deje...jako jsme narod Komenskeho, ale jedeme podle ceho dohaje?
Dobrý den,
dnes jsem se ještě pro moji představu informovala u kolegyň v ročníku.
Zjistila jsem, že nijak nevybočuji v hodnocení.
Není na to žádný předpis, je na učitelce, jaké hodnocení si zvolí. Bere např. i v úvahu celkovou zdatnost třídy i zvláštností jednotlivců.
Co se týče rozsahu diktátu může být i o větu delší, tak je je to uváděno v publikacích pro žáky 2.tříd.
Malé a velké chyby se v této fázi znalostí dětí nerozlišují, protože děti ještě žádný pravopis neznají. Vše, co neví, mají ode mně napsáno nebo řečeno opakovaně.
Jedničky s mínusem či podtržením jsou již dávno nepovoleny školní inspekcí.
Chybějící čárky, háčky, tečky nebo písmeno ve slovech je právě učivo již žáka 1.třídy, které má zvládnout.
Myslím si, že velmi pečlivě zvažuji své nároky na děti vzhledem k možnostem docházky do školy a i já dělám vše proto, abychom zvládli vše, co je potřeba umět.
Předchozí