| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Nic, to si musí zmanažovat učitelka. Ty můžeš max. ji podpořit v tom, že uznáš její pravidla, jenže na to potřebuješ učitelku, jejíž pravidla akceptovat můžeš. Já jsem zjistila u sebe, že je to pro mě poměrně těžké, mám na všechno vlastní názory, opravila bych jiné věci a jinak, pořád něco. U dítěte, které je své, prosazuje si vlastní vize, se vším viklá, zkouší, vidíš, kde to učitel dělá blbě.. Ale nakonec jsem zjistila, že z těch "blbých" kroků jen některé fakt blbé jsou, jiné nakonec fungují, jen jinou cestou, než bych to udělala já. Takže jsem našla učitelku, kterou respektuju, a držím s ní basu i ve věcech, které mi úplně pod nos nejdou. Klukovi to jde k duhu, protože potřebuje vedení, sám se svým sice celkem vysokým, ale zatím moc netříbeným intelektem a v jádru laskavou, ale dost impulsivní povahou, je ztracený. Chce to vydržet, penály a podobná fidlátka se řeší tak do páté třídy max, pak už to nikoho nezajímá. Pamatuju si denní úklid tašky s nejstarším, bylo to strašné, ale je to pryč a nakonec to zužitkoval, dneska je schopný mít věci v zásadě v pořádku, když chce. Spoustu lidí to nedokáže, ani když chce a kazí jim to život. Krasopis jsem neřešila nikdy. Ale fakt jsem vždycky, i za cenu odebrání dítěte ze třídy, eliminovala rigidní, neempatické a neinteligentní učitelky.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: