Přidat odpověď
No, mně přijde dobrý objednávání příchozích po tel. hovoru na konkrétní čas. Naše pediatrička to dělá "od vždy" a krásně to funguje. Rodič nejdřív zavolá, sdělí, co se děje a dostane radu (v případě, že "bolí hlavička, teplota 36,5 asi jaký lék podat, jaký režim, a v jakém případě volat znovu) nebo rovnou čas, v kolik hodin mají přijít (ještě ten den) - podle mých zkušeností vždy v případě kašle a bolestí v krku.
A ne, že se ráno v 8 nahrne do malé čekárny nablind 10 pacientů (v případě pediatra tedy minimálně 10 párů osob), z nichž ti méně šťastní tam stráví celé dopoledne, a kde si mohou krásně povyměňovat všechny "bacily", co kdo má ...
A toto objednávání na čas teď KONEČNĚ funguje i u mé obvoďačky. Je jasné, že postup "přijít se ráno posadit do čekárny" vznikl historicky v dobách, kde ani náhodou každý neměl telefon, ale takových lidí už fakt dneska moc není a proto je takový systém příšerný (a to i v odborných ambulancích, kde také mají ve zvyku každému říct "přijďte hned ráno")
Předchozí