Přidat odpověď
No já mám na tohle třídnické hodiny, pro svoji třídu, každý týden, tentokrát to věnuju čistě na zhodnocení školních výsledků, blíží se pololetí, tak třeba to nějaké nakopne k činnosti, ještě asi vytvořím nějaké sebehodnocení.....
U ostatních tříd bych to spíš řešila s jejich třídními a ve svých hodinách bych sice řešila nějakou zábavu, ale pořád v rámci svého předmětu...klidně bych rozvinula diskuzi na téma, co z toho, co jsme dělali, je bavilo, co by si chtěli zopakovat, co znají, nedělali jsme a myslí si, že by se to v hodině dalo zkusit....a zase buď nějakou formou přes Forms od jednotlivců, nebo pak v těch skupinových místnostech v malých skupinách, pak akupiny postupně spojovat a hledat společný výstup....třeba tři činnosti nebo aktivity, které by chtěli, aby se v následujícíh hodinách postupně vyskytly...
Předchozí