Kuličko, zkus vycházet z toho, že známky zase tak důležité nejsou, víc jde o jiné věci. U druhačky bych se snažila zjistit, proč tu čtyřku dostala, tj. co neumí, ne že má čtyřku. O dovysvětlení bych v první řadě požádala učitelku, pokud by to nešlo nějak jednoduše doma. Nebavilo by ale třeba některou ze starších dcer, doučit něco tu malou (možná víc, než vlastní škola?)?
U těch starších by chtělo asi spíš pořešit psychiku než školní výsledky, ne? Pokud někdo zapomene na 1 test, nemělo by to vést k tomu, že se 2 dny nepřihlásí do školy. Takhle se lidé dostávají do velkých sra ... A 2 týdny migrény - to bude asi taky s velkou pravděpodobností psychická záležitost, ne?
Snažila bych se asi spíš si s dcerami povídat, dělat něco příjemného, jít na procházku a zjistit, co "se jim děje v hlavách" než tolik prožívat známky? Možná máte doma všichni dohromady zbytečně moc stresu? Chodí holky ven, mají pohyb nebo dělají něco jiného, než školu plus koukání do přístrojů? A ty?