Romano, já třeba taky trojku považuju za trochu horší známku, ale spíš ve smyslu, že pokud začne dítě nosit trojky, tak zpozorním a víc se s ním třeba na to učení podívám, snažím se zjistit, co kde nejde a tak...neberu to jako něco špatného...pokud vidím, že to nejde a navíc ho ten předmět nezajímá, tak s tím asi stejně moc neudělám...a já sama jsem na základce trojky měla běžně, většinou z matematiky, fyziky, přírodovědy...naopak z češtiny a jazyků jsem mívala jedničky...samé jedničky jsem na základce neměla nikdy, myslím, že ani vyznamenání...
Jinak u nás asi postupem času bude problém, že jeho ve škole vlastně nebaví nic, možná trochu angličtina, sem tam něco v zeměpisu, trochu výtvarka...ale zbytek ne...a to, co by ho hodně zajímalo a ví o tom hodně, to se bohužel na základce neučí
. Takže zatím se snažím na něj trochu působit v tom smyslu, že čím líp se bude učit, tím větší bude mít šanci dostat se na obor, který ho opravdu zajímá... Ovšem v šesté třídě je to pro něj zatím veeelmi vzdálená budoucnost, takže to zatím moc neřeší...