Přidat odpověď
kat, ono je to asi tím, že já s těmi puberťáky jsem a vím, co umí, jak se navzájem předvádí, a jak píšu, pokud se takto předhání v tom, kdo udělá větší blbost, tak věřit tomu, že se něco nedaří můžu, ale přesto chci, aby mě nechali domluvit a potom až řeším problémy jednotlivců, aby nemuseli čekat všichni, to snad umí šesťák pochopit, a to i když je pravda, že se jim to různě seká a vypíná a nefunguje. Taky mi včera hlásili, že nemají něco, co já vidím, tak jsem jim řekla, že to vyřešíme po instrukcích a fakt by mi vadilo, kdyby do toho někdo opakoval, že ale on to tam nemá.
taky mám zkušenost s online výukou, že fakt někteří mají srandu z toho, že kazí, vypínají, to ty ze školky neznáš, nám to děti dělají, teda mně ne, zkusili na jaře a teď už ne, ale vím od svých kluků doma, co považují někteří za zábavu, přesně ono to nejde, já tam nemám a tím se zdržuje hodina. Takže řešit, ale ne všechno hned
Předchozí