Moje zkušenost je zase taková, že na ZŠ po několika letech výuky cizího jazyka děti nedají dohromady větu. Že žák učitele opravuje v přírodovědě. Že děti čtou v páté třídě při literatuře nahlas a vydržet to musí i ti, kteří by si klidně během hodiny mohli číst vlastní knihu. Všechno v jedné lajně všichni stejným tempem - tím nemyslím podle nejpomalejšího. Nejpomalejší nestíhají. Ale nejrychlejší se táhnou zpět.
Mimochodem - využila bych možnost dát dítě na víceleté gymnázium. Stahují se smyčky - viz. co dělá teď STAN ve Středních Čechách. Optimalizuje se všude. A to, co řekl Plaga, už dávno neplatí.
„Je to záležitostí případně až posledního období 2027 až 2031,“ řekl ministr. Tento záměr podle něj ale bude připadat v úvahu jen za splnění podmínky zvýšení kvality druhého stupně základních škol, vyhodnocení kapacity a výběrovosti gymnázií a změn v dlouhodobých záměrech vzdělávání v jednotlivých regionech."
Ovšem udělat něco s tím druhým stupněm není taková sranda, jako likvidovat naplněné a žádané školy.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.