Přidat odpověď
libiku,
"nevím, jak mám popsat normální dítě, kterému nevyhovuje systém nepřetržitého výkonu s jasným cílem "něčím být" "
na druhou stranu, kolik existuje těch nenormálních dětí, kterým vyhovuje "systém nepřetržitého výkonu s jasným cílem "něčím být" "
Myslíš, že jich je na 8lg nějak moc? Ve skutečnosti tak polovina těch dětí na gymplech stejně jako na základkách na výkon nejede, natož na nepřetržitý. Co by nějak těžce vykonávaly, když to jde skoro samo.
To je na gymplu stejné, jako na základce. Někdo maká, někdo ne. To je o povaze a nadání. Že jsou na gymplu v průměru (statisticky, obecně vzato) chytřejší děti než na základce je objektivní realita, ze které ovšem neplyne nic o jednotlivých dětech: tj. na základce je několik dětí chytřejších, než na gymplu. A co? Je potřeba kvůli tomu psát něco o "géniích" na gymplech nebo o "blbečcích" na základce? Kdo tyhle pojmy tady používá?
Předchozí