Buřte, vřele souhlasím. Nicméně třeba SPU bych třeba ponechala jako zásadní info pro práci s žákem. Jinak si myslím, že 1.-3.trida by +- měly mít zhruba stejné výstupy. Ale nejpozději ve 3. By se mělo začít více štěpit na volitelné i praktické předměty. S větší možností individuální podpory. A třeba od 5/6.tridy nabízet třeba i větší odklon k praktickému vyučování, opakování atd. Nebo naopak větší studijní záběr.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.