Přidat odpověď
Aleno, problém? 28 dětí ve třídě. Ať už kvůli hluku, tak i především kvůli práci samotné - nestíháš individualizovat. Jsou děti, které ti proplouvají. Nemáš prostor a KLID na práci s dětmi, které potřebují víc podpory. Ať už směrem -, nebo naopak ty +. Chybí asistentky, chybí větší provázanost s PPP, logopedem, psychologem. Školky jsou v tom často prostě samy. Poraďte si. A ano, i nejasná funkce MŠ, máme vzdělávat. Máme bavit. Máme vychovávat. Máme hlídat. Jak se může třeba stát to, že dítě, které výrazně neprospívá, rodič prostě může NEŘEŠIT? Kde je zájem dítěte? Jeho rozvoje? Když by byly běžní asistenti (i ve školách), jsem si jistá, že by ubylo odkladů, i problémů následně v ZŠ.
Předchozí