Syn se v logo třídě násobilku učil taky tím postupným sčítáním, plus jsme měli doma vždycky někde na tabuli napsanou tu řadu násobků za sebou, aby to měl pořád na očích...a trénovali jsme to všude možně, třeba při čekání na autobus, nebo kdekoli...a ve škole pak už přímo příklady na násobení trénovali třeba tak, že učitelka měla kartičky s napsanými příklady, vždycky ukázala příklad a ukázala na někoho a měl říct výsledek...začali pomalu a postupně zrychlovali...a nebo si ve třídě mezi sebou házeli míč, vždycky někdo z nich řekl příklad a hodil míč někomu ze spolužáků a ten řekl výsledek...pokud chápe princip, tak to ostatní se prostě musí cvikem natrénovat... A jinak ta domácí příprava...syn by taky tenkrát nevydržel hodinu ani náhodou, dělali jsme to po kouskách...násobilku trénovali třeba někde cestou někam, psaní doma chvilku do sešitu, chvíli na tabuli, příklady si pak psal taky na tabuli...ta bílá tabule na stírací fixy byla u nás hodně let využitá na maximum...psal si na ni pak i vyjmenovaná slova, nebo slovíčka do AJ, měli jsme ji na takovém místě, aby ji měl pořád na očích, takže v obýváku na boku knihovny, bylo na ni vidět přímo z pohovky
a čtení večer před spaním, v rámci večerního čtení, které jsem dřív četla jenom já...pak jsme se střídali, nebo už potom četl jen on...