Přidat odpověď
"Uvědomuješ si, že uvedeným příkladem propadu tržeb za obuv/oděvy nahráváš mému argumentu proti vlastnímu původnímu tvrzení? Protože můj příklad tržeb za knihy byl protiargumentem k tvému "Vysvětlit, že ti lidé nesedí doma, ale chodí JINAM a zboží získávají JINOU CESTOU je očividně nemožný. Očividně totiž chodí jinam a získávají zboží jinou cestou ve značně menší míře."
sovice,
to je furt dokola. U některého sortimentu v menší míře, u některého ve větší míře. To není vůbec podstatný. Zkusím to ještě jednou, ale moc velké naděje si nedělám.
1. Pracovní týden. Něco potřebuješ. Obvykle si to koupíš cestou do práce/z práce/v polední pauze BĚHEM MOBILITY, kterou už VYKONÁVÁŠ.
2. Nemáš možnost během pracovního týdne cokoli koupit cestou do práce/z práce/v polední pauze, odložíš nákup na víkend, kdy bys NEMUSELA nikam chodit, protože NEJDEŠ DO PRÁCE = mobilita navíc.
3. Pokud tu věc opravdu potřebuješ, necháš si ji někam poslat (výdejní okěnko obchodu = STEJNÁ MOBILITA, absolvuješ-li to cestou do práce/z práce/v polední pauze; Zásilkovna, pošta apod. = MOBILITA NAVÍC, není-li toto po cestě stejně, jako zavřený obchod).
4. Koupila by sis boty, svetr, knihu v ZAVŘENÉM OBCHODĚ, kolem kterého jdeš do práce/z práce (ŽÁDNÁ MOBILITA NAVÍC), ale pokud to nutně nepotřebuješ nebo si chceš jen "náhodně vybrat, neuděláš to. Propad tržeb bez vlivu na mobilitu. Už kolem toho obchodu jdeš.
5. Stále máme omezení pohybu i v době od 5:00 do 20:59, a dle jeho znění je v bodu 3. cesta za účelem nákupu zboží a služeb nebo poskytnutí služeb povolenou výjimkou (omezeny jsou pouze místa a způsoby nákupu zboží). To, že mohu jít do Zásilkovny, ale nemohu jít do trenýrkárny nedává naprosto žádný smysl. Smysl by dávalo zavřít veškeré obchody na víkendy + kompenzace ušlých tržeb. Během pracovního týdne je to ptákovina.
Předchozí