Přidat odpověď
tvůrci rvp poněkud nepochopili, že na základní školu chodí i děti, který doma počítač nemají, kterým dělá problém během celých devíti let zvládnout násobilku a který budou i v úplně jednoduchých algoritmech plavat, každá další věc navíc je špatně, tak jim seberme dejme tomu chemii, k čemu budou v životě potřebovat znalost chemických rovnic, vzorců sloučenin nebo značek prvků, seberme jim znalosti poměru hlavních vět v češtině, grafický znázornění vět, druhy příslovečných určení, seberme jim něco, aby měli možnost učit se informatiku jako teoretickou věc, už jsme jim přidali druhý cizí jazyk, třeba matiky je pořád stejně, akorát místo 5 hodin jsou 4, a divíme se, že to není dost procvičený, že se neřeší problémový úlohy, fakt by mě zajímalo, proč se změny rvp nedělají tak, aby to mělo smysl
Předchozí