Přidat odpověď
Šánty,
pokud se to vůbec neučily, nemají zpětnou vazbu atd, tak je to samozřejmě špatně.
U nás je veškerá výuka( ne jazyky, matika...)založená na těch samostatných prezentacích. Učitel už dávno nediktuje a děti si nezapisujou, co říká učitel. V tom se podle mě role školy už mění, změnila, ty děti mají k dispozici strašně moc zdrojů, učitel je má víceméně navést, má s nimi diskutovat, vysvětlovat, pomáhat třídit ty informace. Navíc, mně se to líbí i kvůli tomu, že každý dítě zaujme dané téma jinak. někdo si vytvoří prezentaci na 50 stran, téma ho baví, nalézá si k tomu další a další věci...A jiné téma ho třeba vůbec nezajímá, udělá si povinnou prezentaci se základními daty a hotovo. i to je v pořádku. Jen by to mělo splňovat to, co to splňovat má a to se měly učit.
Dát třeťákovi kuli za to, že udělal špatnou prezentaci a ostatní si podle ní nemůžou udělat dostatečné poznámky, je asi blbost, to určitě.
Předchozí