Přidat odpověď
u nás je dnes sluníčko, běhat bych se nedonutila, to ne, ale těšíme se, že půjdeme aspoň hodinu ven, možná překročíme hranice katastru, já nevím, když tak nás vrátí, sice půjdeme s občankou a respirátorem, což je samo o sobě zoufalý, ale co už.
teď mi skončilo vyučování, nechápu, proč teď v této situaci řešit známky, ty děcka už mají dost, nás navíc prázdniny teprve čekají, všichni už melou z posledního, je mi líto děcek, který neumí, po vyučování jsme měla doučování, potřebuju - musím mít známky, aspoň nějaký, tak před zkoušením doučím a třeba tím něco zlepším, já chápu, že se to takto učí blbě těm děckám ještě víc než ve škole, a kdo byl na 4 ve škole, ten je fakt ztracený
neumím si představit, proč učitel řve na děcka, co mu dělají. Na takovýho učitele bych si stěžovala vedení
taky si dnes děcka začaly hrát, sedmáci, čmárali blbosti, no tak jsem je chvilku nechala, s komentářem, že to asi potřebují, a pak jsme pokračovali, přece na ně nebudu řvát, to nedělám ani ve škole
dopouruču udělat si radost, na tvým místě bych šla ven, zavolala manželovi a dceři, ideálně videohovor, dala bych si něco dobrýho, vzhledem k váze něco hodně dobrýho, ale malýho :)
a potom se připravit na zítřejší výuku, nachystat tam něco novýho, co trochu tu hodinu změní, tobě i děckám. Teda pokud tě nestresuje, že se někdy něco nepovede a není lepší proto dělat rutinu.
mimochodem pro učitele všeho druhu - znáte whiteboard.fi? Je to jako by psali do sešitu, na každýho vidím, oni navzájem ne, přitom já mám tabuli, kterou oni vidí, můžu jim z mojí tabule poslat něco na ty jejich, a je to zadarmo a je to jednoduchý. A děcka to baví. Můžou třeba namalovat obrázek, nejen se učit.
Předchozí