Přidat odpověď
No, mám třeťáka, ne druháka, ale takový rozdíl to nejspíš není. Když má hotové školní věci a já potřebuju pracovat, tak asi nejčastěji si čte, nebo jde ven jezdit na koloběžce nebo na kole. Jen teda na krátké časové úseky, abych měla trochu přehled, co s ním je, třeba na 15 - 20 min, pak se přijde domů ohlásit a jde znovu.
No a taky často hraje minecraft, nemám s tím nijak zásadní problém :) Akorát jsme domluvení, že to má mít v angličtině. Někdy si pustí film, teď obvykle Harryho Pottera, taky to beru v pohodě. Pak odpoledne jdeme na procházku kolem 5 - 6 km, tak to beru, že se to v pohodě vyrovná :)
Taky se občas chopí sám od sebe nějaké užitečné práce, dělá sobě a malýmu bráchovi sám svačiny, dneska banánovej koktejl a namazal jim tousty...
Na táboře jsme se kdysi s některými vedoucími trochu nemohly shodnout, jak moc dětem dělat program. patřila jsem spíš k proudu "nechme děti, ať se baví samy" :)
Až bude zas tepleji, bude to snazší, bude mít venku víc co dělat. Podobně když byl sníh, bylo to snazší, to budoval furt ze sněhu iglu a tak a vydržel venku. Studeno a blátivo je v tomhle nejkomplikovanější.
Předchozí