Přidat odpověď
Dari, nám na školení k marketingu opakovaně vtloukali do hlavy následující: pokud chceš být úspěšný výrobce/prodejce, nauč se dívat na produkt, který vyrábíš/prodáváš, očima zákazníka. Koupil by sis to sám? Pokud ne, tak proč? Pokud to má chyby, odstraň je, jinak jako prodejce/výrobce skončíš, protože o tvoje služby/výrobky nebude mít nikdo zájem (pokud je neoblbneš reklamou).
Tudíž:
Sáhne banka k prodeji zástavy? Proč ne. Nemusí pátrat, jestli pracuješ, kde máš jaký majetek, že jsi zrovna změnil zaměstnavatele atd.
Chceš, aby ti na nemovitost nesáhla? Tak s ní vejdi v jednání, ujasněte si, co můžeš nebo nemůžeš. A krom toho prober svou finanční situaci s finančními poradci, s více, ne jen s jedním.
A na základě těchto informací se rozhodni, co dál.
Předchozí