Nevím, jestli se jedná o styl výuky, učka je chaotička, blbě zvládá technologie, někdy nevidí přihlášené, někdy nenajde nebo neotevře domácí práce. Pokládala jsem to za formalitu, vím, že lockdown je locdown a je to, bohužel, na rodině. Brala jsme to tak.
Ale už někdy v pravěku, když byl svět ještě světem, se mi zmínila, že "Magdička si s ní nepovídá jako ostatní děvčata" No nepovídá, nemá ji ráda, neudělám nic
Nepřikládala jsem tomu ale váhu, protože Magdička je výrazně nekonfliktní kliďas a v palici taky nemá úplně vymeteno.
V pololetí mi přišlo líto, že jí zasolila zbytečně v němčině(zvlášť přes vlastní absence a lapsusy), ale kašlala jsem na to.
Teď jsem ale na hranici paranoi. Na dotaz, co to má být (ten prospěch) mi řekla, že bude akceptovat její nepřítomnost na výuce a nechá ji komisionálně přezkoušet na konci roku.
Tak jako, to ne..
(má u ní omluvených 9 hodin za toto pololetí, kdy se spojení nepovedlo a je to ta paní učitelka, co minulý týden žádala hromadným mejlem omluvenky za 1. pololetí)
Chci zachovat chladnou hlavu a nebrat si to osobně, ale ta žena se mi zdá trochu praštěná.