Mno, ale mně třeba přijde docela důležité, co žák/student dělá nebo nedělá.
Nedávno jsem se tu pozastavovala nad absurdní situací, kdy učitelka "vyhrožovala" studentovi pětkou na vysvědčení za neodevzdané domácí úkoly, přestože student by i při hodně přísném hodnocení znalostí v daném předmětu měl tak dvojku (když už tedy hrajeme na něco tak pitomého, jako jsou známky). Učitelka, která se ještě navíc pozastavuje nad tím, jak je možné, že student neodevzdává úkoly, když v online hodinách je pomalu jedinej, kdo je aktivní - pozdější info z nějaké třídnické hodiny. A bylo mi zde řečeno, že když student neodevzdává úkoly, tak je pětka naprosto správné a ospravedlnitelné hodnocení. Přesto, že jsem rozhodně nechtěla nic "řešit" a přišlo mi to prostě jen úsměvný, zvlášť při představě nějakého komisionálního přezkoušení.