ano kontroluji, třeťačku ve valné většině, neopravíme pouze diktát a to co dělali společně v on-line hodině a učitelka výslovně napíše, že to máme poslat ke kontrole, aby viděla zda to děti chápou a dělaly dobře
pokud bych nekontrolovala stejně by to dopadlo tak, že by učitelka poslala
"ať si Pepička opraví" a to mi přijde zdlouhavé, vracet se k úkolu poté co ho třeba až druhý den viděla učitelka a stihla mi odpovědět. Je to podle mě důležité i z toho důvodu, že vidím, zda dítě neví nebo zda byly chyby z nepozornosti, špatně přečteného zadání apod., to jsou nyní věci, které jsou na nás a učitelka je bohužel neudělá, protože nemá jak.
u šesťačky kontroluji odesílání úkolů, známky
a Nka a většinou pomáhám kde je nová látka, test, nebo když přijde s těžším úkolem, manžel s angličtinou