susu ale jaký slovíčkaření, když jde o zadání úkolu? Slova přece definují situaci. Nemůžeš s nimi libovolně žonglovat bez ohledu na význam.

Když ti prodám hodinky a přijdou ti holinky, tak je to taky jedno a když něco namítneš, tak slovíčkaříš?

"Zamysli se a napiš (text na jednu stránku). Svou momentální charakteristiku ( vlastnosti, dovendosti ), zdůrazni, v čem si stejná/ý jako spolužáci a v čem se odlišuješ. Představ si sebe jako dítě (třeba 1. stupeň ) a napiš, jak se změnilo nebo nezměnilo tvoje chování, pocity, myšlení, tělo, vlastnosti aj. V závěru napiš, co se ti na sobě líbí a co bys naopak změnil/a (fyzicky i vlastnosti)."
Není to referát obecně o skupině dospívajících. Mají psát konkrétně o sobě. Vidíš v zadání přivlastňovací zájmena - SVOU, SEBE, SOBĚ?