Přidat odpověď
Konzervo, my to přece udělali. Nejbližší pobočka nám řekla, kam to máme odvézt, tak jsme to tam odvezli. To máš těžký, prostě nejsme Praha a pošta ve firmě zásilky nevyzvedávala, muselo se to dát na poštu.
No, a jestli se to vyplatilo: to máš těžký. Marketing se obecně nevyplácí, jeho úkolem je kromě získávání zákazníků taky udržovat povědomí o značce, nabízet i to, co zákazník nepotřebuje, ale co bude třeba potřebovat až za několik let. Jestli se to vyplatilo, to nevím, ale zahraniční centrále určitě. Minimálně tím, že nefinancovali rozjezd pobočky firmy v Rusku. Ten totiž kompletně zafinancovala česká pobočka. Ono je to taky třeba o tom, že se tímto způsobem vytahají peníze z určité pobočky, z určitého státu. Centrála je nemusela vydat, takže tamní zaměstnanci měli firemní stravenky, firemní školku..., no a financovali jsme to my. My jsme za to neměli ani ty blbý firemní stravenky.
Předchozí