Přidat odpověď
To nevymyslíš.
Prý inspirace pro rozvoj pohybových dovedností dětí v době, kdy není možné sportovat.
Takže v tělocviku se smí max. chodit ven, aby se o přestávkách mohl skákat panák, cvičit na balančních pomůckách, běhat překážkové dráhy ve třídě. A to vše zároveň s nařízeními o rozestupech, nemíchání tříd a minimalizaci pobytu ve společných prostorách.
Do metodiky jsem se koukla a "nejvtipnější" je, že je to doporučováno jako něco neznámého (vypsané básničky, rozkreslené cviky, kdyby náhodou někdo netušil) to, co každý elementaristka dělá automaticky.
Jeden z "objevů": "Podle autorů edukačního programu PaV lze učení v pohybu realizovat v různých předmětech (mimo tělesnou výchovu) a využít pohybu pro pochopení, osvojení a procvičení učiva těchto předmětů."
Ten canc má 30 stran.
Kdyby do toho předchozího manuálu uvedli, že se nesmí provozovat náročnější cvičení v hodinách TV a zpívat, ale obvyklé aktivizační a relaxační pohybové aktivity v rámci běžné výuky se doporučují, mělo by to stejný význam.
Takže zakážeme dětem pohyb a zpěv, abychom měli co doporučovat? Nebo co za tím je jiného?
Předchozí