Přidat odpověď
Renko, jo, opisováním se toho naučí taky dost...u syna jim učitel před časem dal jako experiment test z dějepisu, na který si mohli přinést tahák...a přesně bylo vidět, jak i napsat dobrý tahák je umění, protože si to museli přečíst, vypsat si to nejdůležitější, co by tam asi tak mohlo být a pak se v tom při tom testu zorientovat a použít to...ono se to nezdá, ale i tohle chce určité umění a musejí s tím nějak pracovat...no a když už si ten tahák vyrábějí, tak jim z toho často i dost věcí v té hlavě zůstane. A bylo prý zajímavé sledovat, jak kdo k tomu taháku přistoupil...jedno dítě třeba tahák odmítlo úplně, že by to nebylo fér, další měli taháky různé úrovně - někdo jen stručná hesla, někdo podrobně vypsané a dost záleželo, jak se v tom dokázali orientovat a zodpovědět zrovna to, na co se učitel v testu ptal...on si pak i ty taháky k tomu testu přiložil, aby viděl, jak s tím kdo byl schopný pracovat...
Předchozí