Přidat odpověď
Pevalo, klasika. Mám to doma taky, dokonce 2x. Jen s drobnými rozdíly: nejsou to moje děti, ale vnoučata. A zatím neabsolvovaly střední školu, protože ještě nechodí ani do té základky. Česká škola s těmito dětmi absolutně neumí pracovat, tudíž mají problémy i ve školce. Rok chodil do jedné (soukromé) školky a byl prý těžce zvladatelný. A že prý autismus, ADHD a kdoví co ještě. Až druhá školka, kde asistentku dělala skoro 80-letá učitelka v důchodu, po týdnu přišla na to, že dítko není autista, ale je prostě živější. No, a že neposlouchá učitelku? Jak ji může poslouchat, když jí prostě nerozumí? On taky uměl anglicky líp než česky, školka na to byla upozorněna, a přesto se k němu chovali jako k ostatním dětem, které mluví pouze jedním jazykem. Moje vnoučata se od narození pohybují v trojjazyčném prostředí, to snad i blbce napadne, že teda nebudou mít stejnou úroveň češtiny jako děti, které jednou pouze v jednom jazyku. Jenže blbce, by to - na rozdíl od učitelek MŠ - možná napadlo, zatímco učitelky MŠ na to neberou ohled ani v případě, že n to jsou upozorněny předem.
Kritizovala jsem to už před cca 2 roky a byla jsem osočena, že školství nasazuju psí hlavu. Nenasazuju, páč ono ji má, svoji, tudíž mu nemusím nasazovat vůbec nic.
Předchozí