Val, tohle je děs, od těch rodičů, ten tlak na známky apod...já jsem teda rozhodně nebyla na základce jedničkářka, učení mě nebavilo, dobře mi šlo jen to, co mě bavilo (výtvarka, čeština apod...), zbytek jsem mívala na vysvědčení běžně trojky, vyznamenání jsem na základce neměla snad ani jednou...naši to brali v pohodě, pokud to byly maximálně trojky, čtyřky už ne...ty jsem teda nikdy na výzo neměla, ale v průběhu roku klidně, z matiky, fyziky a podobných předmětů...i pětky jsem občas schytala...
U syna to mám tak, že známky taky moc neřeším...třeba do loňska měl na vysvědčení skoro samé jedničky, nebo vyznamenání...letos v šesté třídě bude i nějaká ta trojka...a nemá to souvislost s distanční výukou, protože oni chodili do školy celkem dost...ale prostě přibylo té látky, přibyla fyzika, už mu nestačí jen to, co si pamatuje (nebo spíš nepamatuje) ze školy, ale musí se učit i doma...a postupně přichází na to, jak se vlastně učit, co mu vyhovuje, co funguje a co ne...protože ze začátku třeba měl pocit, že když si to jednou přečte, tak to umí...no, musel se párkrát přesvědčit, že jen to prolítnout v sešitě nestačí...teď už je to lepší, sám říká, že už se poučil...beru to prostě tak, že se to musí postupně naučit si to zorganizovat a naučit se učit...nicméně ho ve škole nebaví prakticky nic, možná trochu AJ...doufám, že se mu pak podaří dostat třeba na tu dopravní školu, tam už bude pro něj konečně něco zajímavého