Nechtělo se jim, ale nakonec šly. Dvě jsou dospělé, kdyby nešly, přesvědčovat je nebudu.
O písemkácj nic neříkaly, jedna zhodnotila den jako vyčerpávající, ale jinak mi přijdou celkem v pohodě naladěné.
Já osobně v tom, že jdou v maturitním týdnu a buď jim hodiny odpadají, nebo mají nedůležité (nematuritní) předměty, moc smysl nevidím.
Sama jedu po dvou týdnech "napůl" druhý týden naplno a i když je všechno mnohem pohodlnější, zabere to míň času a vlastně si není nač stěžovat, tak jsem prostě grogy.
Písemky dávám, ne abych honila známky, ale je to ukončení tématu, nyní už minimálně dva týdny probíraného a procvičovaného ve škole. Dopadá to různě, pro někoho je to záchrana po neschopnosti fungovat distančně, pro jiné pohroma po distační pohodě. Potápět nikoho nehodlám, komu něco nevyjde, může si opravit. Fyziku nehrotím vůbec, v matice to ale úplně nechat být nemůžu
.