"A chápeš, že šikana apod. je dávno předmětem řešení a jsou zavedené postupy, jak s ní pracovat?"
A chápeš, že když se taková šikana těma postupama nevyřeší, tak se zkrátka nevyřeší (jako se to stane v 90% případů) a to dítě bude akorát dál trpět? To jsou ti pak ty tvoje "zavedené postupy" tak akorát na dvě věci. Fakt miluju lidi, kterým stačí ohánět se nějakým teoretickým řešením, jako by to snad znamenalo, že se tím skutečně vyřeší praktickej problém u všech dětí. Máme postupy, jak to řešit, tak co si stěžujete? A když ty postupy nic nevyřeší, tak to už je přece fuk, jsou tady, takže je to vlastně vyřešený
"A že poškození dětí distanční výukou je zcela nový fenomén, který se týká hlavně našich dětí a proto to tady řešíme?"
No jistě, ono totiž záleží jenom na dětech poškozených novým fenomenem. Na těch, které poškodil starý fenomen totiž vůbec nezáleží, ty řešit nemusíme, protože tak to holt bylo pořád.
"To nejsou nějaké anonymní děti a hodně z nás tu psalo, že jednomu dítěti ve stejné rodině výuka vyhovovala a druhé muselo např. přerušit studium, protože má vážné psychické problémy?"
Tvl. hlavě, že děti poškozené šikanou a vůbec povinnou školní docházkou zřejmě jsou jenom nějaké anonymní děti
"Myslíš, že je v pořádku nad jedním problémem mávnout rukou, protože někdo jiný má problém zcela opačný?"
Twl? Proč bych si měla myslet, že je v pořádku nad jedním problémem mávnou rukou, když je tu opačný problém?? Jak sis mohla z mého textu proboha něco takového vyvodit?
Já právě chci aby se řešily oba problémy. Aby se nemluvilo furt jenom o dětech, které poškodila distanční výuka a aby se konečně začaly řešit stejně tak i děti, které poškodily povinná prezenční výuka. Jenže o ty se nikdo nikdy nestaral, protože to holt není novodobý problém, tak na ně prostě kašlem