S ohledem na jinou diskusi na netu vyplynula zajímavá otázka: Jak prakticky řešíte u vás na škole stížnosti proti známce na vysvědčení.
Protože pokud se rodič oficiálně o známce dozví 30.6. tak má 3 pracovní dny na podání stížnosti. To máte letos až 7.7. kvůli svátkům. To znamená, že by ještě nejméně další týden měl být ředitel ve škole a přijímat poštu (protože pokud to někdo 7.7. odpoledne pošle doporučeně poštou, tak to do školy dojde 8.-9.7.).
A pak má ředitel do 14. dnů stanovit komisi a komisní přezkoušení, což znamená stáhnout učitele z dovolených. Ti budou nadšení, a ty náhrady nákladů...
Někde jsem zachytil, že v některých školách to řeší pro jistotu tak, že už po uzavření klasifikace nějak závazně sdělí rodičům známky. Aby termín stížnosti padl ještě před prázdniny a mohlo se přezkoušení ještě stihnout. Děláte to také tak? Jak?
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.