Přidat odpověď
"Ano, může našprtat neoblíbený předmět na dvojku, ale jemu to vůbec nic nepřinese, jeho známka nikoho nezajímá, tak PROČ?
Věnuje ten čas třeba raději úplně jinému učení a rozvíjení své osobnosti, v němž vidí užitek a radost."
Ropucho,
přesně tak. Proč by se měl student, který směřuje třeba na ČVUT šprtat na dvojku dějepis, když mu to nic nepřinese a nikoho nebude nikdy zajímat, co měl na gymplu z dějepisu?
Vždyť ten čas může věnovat něčemu, čemu se chce do budoucna věnovat a co pro něj ten smysl mít bude. A potažmo i pro společnost, protože lidé, co nás někam posouvají obvykle nejsou ti zodpovědní, co chtějí mít ze všeho jedničky skrze šprtání, ale ti, co se soustředí na oblast svého zájmu a neztrácejí čas tím, aby sobě nebo komukoli "dokazovali", že mohou mít jedničku/dvojku ze všeho. Můžou, ale proč by měli, když jim to k ničemu není?
Těch výjimek, co se nemusí nic "šprtat" a stačí jim to na jedničky/dvojky ze všeho zas až tolik v populaci nebude.
Předchozí