Delete,
moje dítě, pokud si to teda dobře pamatuju, mělo od čtvrtý do sedmý třídy na základce trojku z matiky. Na gymplu má z matiky jedničku, a dokonce je rozmrzelej z toho, že to není "čistá" jednička, ale má průměr 1,13 nebo nějak tak.
Na druhé straně si během tří let studia nechal dát tu trojku ze ZSV, tu z ruštiny, protože to má prostě na salámu a nevidí důvod, proč mít jedničky z něčeho, co k ničemu nepotřebuje a ani ho to nebaví. Že i z toho má většinou dvojky je fakt jen díky hodně dobré paměti a asi i trochu proto, že není problematický student, kdyby se měl na dvojky "šprtat", spokojil by se i s tou čtyřkou.
Právě u těch "zaměřených" studentů jako je tvoje dcera nebo můj syn tuplem nechápu, proč by měli ztrácet čas usilováním o jedničky/dvojky ZE VŠEHO. U nevyhraněných typů mi to ještě smysl dává, ti ještě "neví".