A pak čtu: "od čtvrtý do sedmý třídy na základce trojku z matiky".
Bylo to nutný? Evidentně mu ten náslech nestačil, když měl tak mizerné výsledky.
Romano,
nerozumím řeči tvého kmene.
Prostě ho to nebavilo, tak na to kašlal. Já nevím, co ti na matematice čtvrtý až sedmý třídy přijde tak těžkýho, že by na to "nestačil náslech", osobně mám dojem, že si v hodinách matematiky prostě dělal něco jinýho.
Bez ohledu na to, jestli to bylo "nutný" nebo "nenutný", podstata věci je v tom, že to nemělo žádný vliv na nic, možná kromě toho, že se mu nepovedlo v sedmičce zdrhnout před ruštinou na 6G - což se ale ve výsledku stejně ukázalo jako lepší varianta, s poměrně velkou pravděpodobností by odtud stejně odešel tam, kde je teď.
Nebo máš pocit, že trojka z matiky dejme tomu v pátý třídě je doživotní ostuda a cejch na celý život?