Přidat odpověď
Půlko, a právě o tom to je, že se všichni učí všechno, protože možná někdy něco z toho někdo bude potřebovat, jenže pokud bude, pak mu to bude dávat smysl a on to snadno pochopí a zvládne, jenže na té základní škole to musí zvládnout, nějak, všichni.
Dokud jsem měla jen dva starší kluky, chytrý děti od malička v podnětným prostředí, vůbec mi nedocházelo, jak moc je to bublina. Třetí dítě (průměrný s opravdu špatným začátkem a k tomu dost líný) mi v tomto ohledu ukázalo i jiný svět a díky tomu jsem ho začala vnímat i u dětí ve škole. Jak moc je pro ty děti s průměrnými a podprůměrnými schopnostmi těžký vůbec v té škole vnímat, jak je mimo myslet si, že to všechno pochopí nebo se naučí, to nejde. Proto se mi zdá jako nesmysl chtít po budoucí cukrářce něco o magnetismu nebo vztazích mezi větami. Akorát jim to kazí sebevědomí a zvlášť u kluků to zvyšuje agresivitu.
Předchozí