Přidat odpověď
Vaiteo, vyježděný (a zodpovědný) řidič se mimo jiné pozná podle toho, že ví, co si může dovolit, aniž by ohrozil sebe a okolí. Tedy i to, jak dlouho může jet bez přestávky. Je trošku úsměvné, že některé diskutérky zde popírají, že právě ta vyježděnost velmi ovlivňuje to, jaký je člověk řidič. Samozřejmě není to jediný ukazatel, ale i "řidičství" se dá do značné míry natrénovat. Zkušenost je nezastupitelná a nepřenosná. Asi se mnou budeš souhlasit, že natrénovat se dá většina lidských činností, ne třeba na špičkovou úroveň, ale posun tam bude. Nebo souhlasit nebudeš, ale nic to nezmění na mém názoru. Osobně jdu raději ke zkušenému lékaři než k tomu, kdo právě nastoupil do služby po škole. Třeba. Pochopitelně je spousta situací, kdy si vybírat nemohu (a musím doufat, že v případě pochybností se ten nezkušený lékař poradí se zkušeným kolegou). Zpátky k řidičům. Pak holt ten nevyježděný řidič musí po dvou hodinách (po hodině, po půl hodině,...) zastavit, odpočinout si, aby zvýšil pravděpodobnost, že dorazí v pořádku do cíle. A taky jsem nepsala nic o tisících kilometrech bez pauzy, jen jsem psala, že pokud někam jedeme a cestou není nic, co by nás zajímalo, děláme přestávky méně často a netrávíme je hodinovým posedáváním na benzínce.
Předchozí