| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Hele, já jsem tady nováček, jsem tu druhým rokem, ale ještě tak rok předtím jsem si tu jen četla. Za tu dobu jsem většinu stálých nicku poznala, zjistila jsem, že někdo je třeba maminka s pěti malými dětmi, někdo má jen jedno dítě, někdo je učitelka, někdo doktorka, někdo už má vnoučata, někdo bydlí ve městě a má rád kulturu, jiný na vesnici a miluje jízdu na kole, někdo je spíš bohatší, někdo chudší, někdo tráví dovolené v zahraničí a jiný na své zahradě. Některé nicky se mi hned zalíbily, jiné mi nebyly moc sympatické, ale časem se to třeba změnilo. Líbilo se mi, že tu píšou samé inteligentní rozumné ženy, mladé i starší, že se tu můžu dozvědět, jak kdo žije, jaké má názory. Mám ráda debaty téměř o každém tématu, ale nelíbí se mi, když se to zvrhne v hádku nebo dokonce v osobní urážky. Už kvůli tomu odešlo několik nicku a je to velká škoda, chybí tady. Za tu dobu, co tu jsem, jsem pod vlivem zdejších debat mockrát začala o věcech přemýšlet a svoje původní názory jsem změnila nebo upravila. A je pravda, že mám radši debatu s člověkem, o kterém něco vím, jak žije, jak myslí, co dělá, zda má nebo nemá děti, zda je v životě šťastný nebo nešťastný. To se do té debaty totiž hodně promítá. Od známého člověka příjmu i netradiční názor a budu nad ním přemýšlet. Pod neznámým Nickem si nepredstavim nikoho, nic o něm nevím, může to být klidně puberťák, který se jen tak baví. Nechci se se zdejšími nicky seznámit naživo, ale ráda si s nimi jen tak písemně povídám, kam jedou na dovolenou, co jejich děti, rodiče, jak to u nich chodí, co zahrádka a jak jim jde hubnutí nebo ježdění na kole. To mě osobně baví mnohem víc, než řešit nějaká kontroverzní témata nebo se hádat kvůli politice nebo očkování. Také se někdy i do takové debaty zapojíme, ale jak se to začne zvrhavat k emocím a hádkám, tak debatu opouštím.
Nevím, jestli je to odpovědět na tvůj příspěvek, ale takhle to mám já.

Předchozí