"po příspěvky, které existenci dětí nadanějších než zbytek populace vlastně popírají, nebo nechtějí připustit, že by měli dostat trochu jiný typ vzdělávání, argumentují populisticky , že jako je to trapné, dělit děti na nadané a "klackaře" . to tady jede už roky. Marný boj. Pak v dospělosti u zaměstnanců by se najednou různá úroveň schopností a výkonu ohodnotit měla, ale v dětství se tvařme, jakože jsou všichni stejní"
Rigel, ale ty děti nadané (nebo jen přemoudřelé) se musí naučit žít i s klackaři, dětmi nenadanými, handicapovanými, problémovými, prazvláštními atd.
Protože celej život budou kolem sebe potkávat "zvláštní" lidi, podivíny a tak.
Svůj profesní život a opravdové přátele si už potom vyberou do své bubliny, ale ti klackaři a prazvláštní jsou na světě pořád....tak aby se naučil je respektovat a nacítit. Případně se proti nim zdravě obrnit.