"učit by se měl každý svým tempem a měl by mít s kým se bavit i svých poznatcích, a to nejen s učitelem, ale i s vrstevníky. Měl by mít možnost sdílet svoje nadšení s někým, kdo ho právě prožívá taky, hodně to pomáhá v dalším učení"
jak to myslíš, Yuki? pro méně šťastné děti méně nadané učitele - pro nadanější děti mnohem jakostnějšího pedagoga? Sdílet svoje nadšení s několika málo vrstevníky ve škole plus s dalšími vrstevníky ve volném čase a celosvětově na FB nestačí?
Však klidně jo - ale aby se přitom nepozapomnělo i na to, že jsou děti, co blbě čtou a mrzácky píšou, ale krásně malujou. A že někdo fakt děsivě anglicky vyslovuje, ale zase obstojně zpívá a má příjemnej smysl pro humor.
I takové zjištění může být pro mladějce podnětné a přínosné.